Teenusepakkuja:
Ettevõte: Fit & Free Life OÜ
Registrikood: 16620213
Meiliaadrees: info@powermeals.ee
Toiduvalmistamine ja litsents:
Riesenberg OÜ
Registrikood 12261792
Majandustegevusteade: KTO020911
Käibemaksukohustuslase number: EE101814784
Juriidiline aadress: Lahepoe, Laulasmaa küla, Keila vald, Harjumaa, 76702
Kasutustingimused
Veebilehel www.powermeals.ee tellimust vormistades kinnitab tellimuse tegija (edaspidi: Kasutaja), et on tutvunud käesoleva Kasutuslepingu tingimustega (edaspidi: Kasutustingimused), nõustub Kasutustingimustega ning kohustub täitma Kasutustingimusi alljärgnevas.
Teenuse üldtingimused
Need Kasutustingimused reguleerivad Fit&Free Life OÜ (edaspidi: Teenusepakkuja) ja Kasutajate suhteid www.powermeals.ee veebilehel pakutavate teenuste/kaupade kasutamisel (edaspidi: Tellimus).
Teenusepakkuja pakub veebilehel www.powermeals.ee Kasutajatele võimalust tellida Tallinna ja selle lähiümbruse piires kindlaksmääratud kaloraažiga toite koos kohaletoimetamisega Kasutajatele sobivale ja Teenusepakkuja poolt aktsepteeritud aadressile.
www.powermeals.ee veebilehe kasutamisega ei kaasne Kasutajale mingeid muid tasusid, kui tellitud kauba ja transpordi eest.
Kasutaja õigused, kohustused ja vastutus
Kasutaja kohustub veebilehel www.powermeals.ee sisestatud Tellimuses esitama täielikult tõeseid isikuandmeid, s.h oma õige ja täieliku nime ning kasutama kehtivat e-maili aadressi, Tellimuse kohaletoomise aadressi ning telefoninumbrit. Kui ilmneb, et Tellimust ei olnud võimalik täita Kasutaja poolt esitatud valede isikuandmete tõttu, siis ei ole Kasutajal õigus selle eest tasu tagasi küsida.
Samuti puudub Kasutajal õigus Tellimuse eest tasu tagasi nõuda juhul, kui Kasutajale ei ole võimalik Tellimust üle anda (nt. ei tule Kasutaja Tellimuses esitatud ajavahemikul Tellimuses esitatud aadressil uksele ja/või ei vasta Tellimuses esitatud mobiilinumbrile). Teenusepakkuja poolt saadetud kuller ootab ette antud aadressil maksimaalselt 5 minutit.
Kui Tellimuse aadressiks on sõidutee, mis pole ilmastikuolude tõttu läbitav, ei ole Tellimuse eest tasunud Kasutajal õigust Teenusepakkujalt Tellimuse maksumust tagasi nõuda. Sellisel juhul saab Kasutaja Tellimuse kätte asukohast, kuhumaani tee on läbitav (kusjuures kuller ootab maksimaalselt 5 minutit pärast Kasutajale helistamist).
Kui ilmneb, et Kasutajal ei ole mõnel päeval võimalik Tellimust vastu võtta või toidupaki võtab vastu keegi teine, millega kaasneb ka aadressi või kellaaja muudatus, siis tuleb Kasutajal teavitada sellest Teenusepakkujat e-posti info@powermeals.ee või kohaletoimetamise telefoninumbril (saadaval veebilehe jaluses) hiljemalt toidu kohaletoimetamisele eelneval päeval enne kella 12:00. Teenusepakkuja ei garanteeri, et peale seda laekunud muudatusi on võimalik rahuldada, sh emaili või telefoni teel soovitud muudatuse päevast eelmisel päeval peale 12.00 saadetud soove.
Kasutaja kinnitab käesolevate Kasutustingimuste aktsepteerimisega, et on teadlik Teenuse sisust ja valikutest.
Kui Kasutaja soovib tellimuse tühistada, peab ta sellest teada andma hiljemalt üle-eelmisel päeval kohaletoimetamise päevast enne kella 12:00 saates emaili: info@powermeals.ee. Õigeaegsel tühistamisel deponeeritakse Kasutaja poolt makstud summa kliendikeskkona profiilile, mida ta saab kasutada järgnevate tellimuste esitamisel. Hiljem saadetud teavituste korral ei saa Teenusepakkuja garanteerida tellimuse tühistamist ning sel juhul ei kuulu Kasutaja poolt tasutud tellimuse tasu tagastamisele.
Kui Kasutaja(d) teeb/teevad Tellimuse samale aadressile, siis tuleb tarneajaks valida sama ajavahemik. Kui samale aadressile on tehtud mitu tellimust ning on valitud erinevad ajavahemikud, siis toimetab Teenusepakkuja Tellimuse kohale Teenusepakkujale sobivaimal ajavahemikul, mis Kasutaja poolt valitud.
Tellimust esitades kinnitab Kasutaja, et ta on vähemalt 18-aastane. Kasutaja teadvustab endale, et powermeals.ee veebilehel oleva kalorikalkulaatori kasutamine Tellimuse paketi valikuks ei ole kohustuslik, vaid see annab soovituslikku teavet. Kasutaja teeb lõpliku otsuse ise, kasutades selleks oma parimat äranägemist ning lähtudes oma tervislikust seisundist. Kasutaja teadvustab, et kehakaalu muutused on individuaalselt erinevad ning mõjutatud konkreetse isiku ainevahetuse kiirusest, kehalisest aktiivsusest, geneetikast ja teistest tingimustest. Kasutaja kinnitab Tellimuse esitamisega oma tervisliku seisundi sobivust tellimusel esitatud paketi tarbimiseks. Terviseprobleemide ja muude tervist puudutavate küsimuste korral soovitab Teenusepakkuja Kasutajal enne Tellimuse esitamist konsulteerida arstiga ning veenduda, et tema tervislik seisund on sobiv pakutavate Teenuste kasutamiseks.
Kindlasti tuleb Kasutajal enne Teenuse kasutamist arstiga konsulteerida, kui Kasutaja on rase või imetav ema või kui Kasutajal on krooniline haigus.
Kasutaja teadvustab, et Teenusepakkuja ei ole tervishoiuteenuse osutaja ega paku meditsiinilisi teenuseid ega anna meditsiinilisi soovitusi või lubadusi. Tellimuse menüüsid koostades ei arvesta Teenusepakkuja Kasutaja tervislikust seisundist tulenevate eripäradega (sh allergiad, toidutalumatused jms). Kasutaja saab aru, et teenusepakkuja ei saa kontrollida iga retseptis kasutatava toiduaine sobivust konkreetsele kasutajale. Kasutaja on ise kohustatud enne tellimuse tegemist teenusepakkujalt uurima, kas toidu valmistamiseks kasutatavates toiduainetes sisaldub allergeene, mis võivad kasutajal tekitada allergilisi reaktsioone või muid aineid, mis on Kasutaja tervislikust seisundist tulenevalt talle vastunäidustatud.
Teenusepakkuja õigused, kohustused ja vastutus
Teenusepakkuja kohustub toimetama Tellimuse Kasutajani kokku lepitud ajavahemiku jooksul. Kohaletoimetamise aeg võib pikeneda Teenusepakkujast mittesõltuvate asjaolude esinemisel (ootamatud liiklusummikud, liiklusõnnetused, liikluse ümberkorraldus, raskendatud ilmaolud jms.). Sellisel juhul teavitab Teenusepakkuja Kasutajat tekkinud ootamatust olukorrast ning toimetab Tellimuse Kasutajani esimesel võimalusel ning Kasutajal ei ole teenusepakkujale pretensioone. Kui Kasutaja ei ole ei telefoni ega emaili teel kullerajavahemiku jooksul kättesaadav (kullerite tööpäev on kuni 12.00), et lahendust leida, toimetab Teenusepakkuja tellimuse tagasi Teenusepakkuja kööki – sealt on Kasutajal võimalus see sama päeva jooksul (12.00 kuni 15.00) kätte saada, eelnevalt sellest teavitades info@powermeals.ee. Teavitus tuleb saata hiljemalt 12.00.
Kui Tellimus jääb Kasutajale kohale toimetamata Teenusepakkuja süül, siis pikendab Teenusepakkuja Kasutaja tellimust vastava aja võrra või tagastab Kasutajale tema Tellimuse eest tehtud makse 5 tööpäeva jooksul, vastava summa ulatuses, mille osas Tellimus täitmata jäi.
Teenusepakkuja omab õigust igal ajahetkel ilma põhjust nimetamata oma Teenuse pakkumise kõigile Kasutajatele peatada või lõpetada, täites sealjuures Kasutajate ees lahtised tellimused.
Teenusepakkuja omab õigust keelduda teenindamast võlgnikke ning problemaatilisi kliente. Sellega seonduvad igasugused võimalikud rahalised kanded (ettemaksu tagastamine jms.) tehakse 10 tööpäeva jooksul.
Teenusepakkujal on õigus Teenuste hindu muuta – need hakkavad kehtima alates kodulehel hinnatabelis muudatuste tegemisest. Hinnamuutus ei kohandu juba kehtivatele Tellimustele.
Teenusepakkujal on õigus saata Kasutajatele personaalseid kommertsteadaandeid jm pakkumisi. Nimetatud teadaannetest on Kasutajal õigus keelduda.
Isikuandmete töötlemine
Loe lähemalt: Isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitika lingilt (asub meie lehe all keskel).
Maksmine
Tellimuste eest saab tasuda tehes Tellimuse kodulehel läbi kliendikeskkonna (Montonio maksekeskkond) või sularahas deposiidi maksena. Viimase puhul kuvatakse deposiidina makstud summa kliendikeskkona profiilis, kliendikontol.
Teenus aktiveerub pärast Tellimuse eest tasu laekumist või aktiveeritakse pärast sularaha tasumist deposiidina.
Maksmine toimub eurodes. Kõik hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Tarnetingimused
powermeals.ee teenust saab tellida Tallinna ja selle lähiümbruse aadressidele. Kui kliendikeskkonnas ei õnnestu Tallinna lähiümbruse aadressi valida, siis kirjuta palun: info@powermeals.ee.
Tellimus tuuakse kohale Teenusepakkuja transpordiga vahemikus 8.00 – 12.00 Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Kohaletoimetamise aeg võib pikeneda Teenusepakkujast mittesõltuvate asjaolude esinemisel.
Kasutaja on kohustatud enne Tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Tellimuse kohaletoimetamisel.
Teenusepakkuja ei vastuta Tellimuse kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kasutaja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
Kasutustingimuste muutmine
Teenusepakkujal on igal ajal õigus veebiportaali ja teenuste arengust tulenevalt ning nende parema ja turvalisema kasutamise huvides kasutustingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada.
Kasutustingimuste muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest www.powermeals.ee veebiportaalis.
Kasutaja kinnitab, et nõustub kasutusingimuste muudatuste ja täiendustega peale vastavate muudatuste/täienduste jõustumist.
Lõppsätted
Veebiportaali kasutamisest tulenevatele õigussuhetele Kasutaja ja Teenusepakkuja vahel kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.
Veebiportaali kasutamisest tekkinud vaidlusi püüavad Kasutaja ja Teenusepakkuja lahendada läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, siis lahendab vaidluse Harju Maakohus.
Kasutustingimused kehtivad, kui Kasutaja nendega nõustub ja kehtivad Kasutaja ja Teenusepakkuja vaheliste Kasutustingimuses reguleeritud õigussuhete kehtivuse ajal. Kasutajal on õigus Kasutustingimustes reguleeritud õigussuhted igal ajal üles öelda, täites eelnevalt temal lasuvad kehtivad kohustused Teenusepakkuja ees.